مدرسه لئو مارچMarchutz School

در سال ۱۹۲۸، یک هنرمند متولد آلمان به نام لئو مارچ( leo Marchutz (1903-1976) با الهام از نقاشی های پل سزان، به نقد تحلیل ترکیب بندی و ساختار آثار پل سزان پرداخت. او موسس مدرسه مارچ (Marchutz School)و دارای نوآوری های زیادی در زمینه های چاپ، لیتوگرافی، نقاشی و آموزش و پرورش هنرهای زیبا بود.او همچون پل سزان شیفته طبیعت بود .برای حمایت از هنرمندان علاقمند به مطالعه طبیعت و استفاده ساختاری از آن برای تولید آثار ارزشمند هنری، مدرسه مارچ (Marchutz School) را بنا نهاد. تا آخرین لحظه های عمر خود به عنوان یک معلم هنرمند به تدریس اصول ترکیب هنری و اهمیت دیدن و نقد و تحلیل سایر هنرمندان جهان همت گمارد . وی سر انجام در سال ۱۹۷۶ وفات یافت و در حال حاضر این مدرسه تحت نظارت دانشگاه امریکایی اداره می گردد. هدف اصلی این مدرسه، همگام با اندیشه بانی آن، درک رابطه بین هنر،طبیعت و هنرمند است.

مشارکت با بیش از ۳۰۰ دانشگاه برای برگزاری دوره ها ی  استودیوی هنری، تاریخ هنر، زیبایی شناسی، زبان فرانسه و یک ترم از مبانی علوم انسانی.

روندآموزشی مدرسه:
که ترکیبی از:
دوره های آزاد هنری با استودیوی هنری
دوره های آزاد در طبیعت جنوب فرانسه
دوره های زیبایی شناسی  همراه با  سمینارها
کارگاه های آموزشی
مطالعه  در آثار موجود در موزه  های جهان
گشت و گذار همراه با  نقاشی.

گشت و گذار عبارتند از:
مطالعه موزه ۵ روز در پاریس.
کارگاه مجسمه سازی ۵ روز در Giverny
۱۰ روز نقاشی گردش به ونیز.

نور،وضوح، رنگ، ساختار، انعکاس، تلفیق تاریخ با هنر جدید در آثار دانشجویان این مدرسه آشکار است. آنها در تور های آموزشی خود در سراسر فرانسه و ایتالیل به دنبال کشف این اصولند. ترسیم اسکیس های فراوان از طبیعت و بناها، به درک و شناخت اصول زیبا شناسی این هنرجویان بسیار کمک می کند.این حس تاریخی که پیرامون و محیط به این هنرجویان می دهد سبب حس بی زمانی در آثارشان گشته است.


شرکت معماری آرتور و همکاران (AOA)
تلفن: ۲۲۹۸۳۳۸۵ و ۲۲۷۰۶۶۳۱
آدرس: فرمانیه، بلوار اندرزگو، خیابان وطن پور شمالی، بن بست هنگامه، پلاک ۳