آموزشگاه راندو در معماری

طراحی سوییت های ییلاقی این هتل بر اساس قطع نشدن درختان بوده

زمانی که  شرکت معماری Project CR+d خواست ۲۰ سوییت ییلاقی برای طراحی هتل Rio Perdido Resort در کستا ریکا، بسازد، تمام تلاش خود را کرد تا آسیبی به محیط زیست طبیعی و درختان اطراف ورقه استیل های برش خورده، پانل های پیش تنیده ی بتنی برای کفپوش و پانل های ساندویچی برای پوشش سقف و دیوار ها از قبل آماده شدند و آن ها را در سایت نصب کردند. در طراحی و معماری هتل به نکاتی مانند رنگ، نور،متریال،شرایط سایت و ارتباط فرم با طبیعت بسیار توجه شده است.

آموزشگاه راندو در معماری
طراحی و دکوراسیون داخلی سوییت ها نرم و راحت جهت استراحت و آرامش خاطر پیدا کردن، می باشد. در دکوراسیون داخلی از رنگ های روشن مثل سفید به همراه پوشش بتنی صیقلی و براق استفاده شده است. مبلمان های موجود در هر یک از سوییت ها مختص آن فضا طراحی شده و با هم متفاوت اند.

آموزشگاه راندو در معماری

آموزشگاه راندو در معماری
رنگ های به کار رفته در ساختمان ها مطابق با رنگ های سایت در درختان، سنگ ها و رودخانه بوده.

آموزشگاه راندو در معماری
کانسپت طراحی سوییت ها ساختن فضاهایی است که در عین لوکس بودن مطابق با فضای سبز و جای درخت های سایت باشد و همراه با حرکت درخت ها، قرارگیری سوییت ها نیز دارای هارمونی است. در بین فضاهای خالی سوییت ها ۳ پیاده رو پر پیچ و خم طراحی شده که مطابق با خط های سایت هستند و در قسمت هایی که با شیب زمین مواجه شده اند، برای پیاده رو، رمپ هایی تعریف کردند. به این صورت هر سوییت در یک زاویه ای قرار گرفته و توریست ها می توانند سوییت با زاویه دید دلخواه خود را انتخاب کنند.

راندو با آبرنگ٬ راندو با مداد رنگی, آموزش کروکی٬ آموزشگاه معماری٬ آموزش ۳Dmax, آموزش اسکیس
آموزشگاه راندو در معماری
آموزشگاه راندو در معماری آموزشگاه راندو در معماری

شرکت معماری آرتور و همکاران (AOA)
تلفن: ۲۲۹۸۳۳۸۵ و ۲۲۷۰۶۶۳۱
آدرس: فرمانیه، بلوار اندرزگو، خیابان وطن پور شمالی، بن بست هنگامه، پلاک ۳